בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

שכחו אותי בבית 6 לצפייה ישירה

תיאור התוכן

שכחו אותי בבית 6 לצפייה ישירה, שכחו אותי בבית 6 להורדה, שכחו אותי בבית 6 תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, שכחו אותי בבית 6 כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, שכחו אותי בבית 6 סרט 2021 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, Home Sweet Home Alone לצפייה ישירה, Home Sweet Home Alone להורדה, Home Sweet Home Alone תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Home Sweet Home Alone כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, Home Sweet Home Alone סרט 2021 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, Home Alone 6 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: שכחו אותי בבית 6 (באנגלית: Home Sweet Home Alone) הוא סרט קומדיה אמריקאי לכל המשפחה, בבימויו של דן מייזר (אנ’), לפי תסריט שנכתב במשותף בידי מייקי דיי (אנ’) שגם משחק בסרט, וסטריטר סיידל (אנ’). זהו ריבוט לסרט באותו שם משנת 1990, והשישי במספר בסדרת סרטי “שכחו אותי בבית” (אנ’). הפרויקט הופק על ידי אולפני המאה ה-20, ונחשב כהפקה מקורית של “דיסני+”, זאת בעקבות רכישת תאגיד “פוקס המאה ה-21” (אנ’) על ידי חברת וולט דיסני במרץ 2019, במסגרתה קיבלה “דיסני” את הזכויות על הסדרה כולה. הסרט עלה לשידור בשירות “דיסני+” ב-12 בנובמבר 2021. תקציר העלילה: מקס גנב מזוג נשוי, פאם וג’ף, פריט ירושה יקר ערך כדי לחלץ את משפחתו מהתמוטטות כלכלית, והשניים מנסים לגנוב ממנו את הפריט בחזרה.