בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

ריה והדרקון האחרון לצפייה ישירה

תיאור התוכן

ריה והדרקון האחרון לצפייה ישירה, ריה והדרקון האחרון להורדה, ריה והדרקון האחרון מדובב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, ריה והדרקון האחרון תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, ריה והדרקון האחרון כתוביות בעברית להורדה, ראיה והדרקון האחרון לצפייה ישירה, ראיה והדרקון האחרון להורדה, ראיה והדרקון האחרון מדובב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, ראיה והדרקון האחרון תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, ראיה והדרקון האחרון כתוביות בעברית להורדה, Raya and the Last Dragon לצפייה ישירה, Raya and the Last Dragon להורדה, Raya and the Last Dragon מדובב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, Raya and the Last Dragon תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Raya and the Last Dragon כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080 ובחינם. תקציר הסרט: ריה והדרקון האחרון (באנגלית: Raya and the Last Dragon) הוא שמו של הסרט ה-59 בסדרת סרטי האנימציה הקלאסיים של אולפני ההנפשה של וולט דיסני. עלילתו מבוססת על מיתולוגיית הדרקונים הסינית. במקור, הסרט אמור לצאת לאקרנים ב-25 בנובמבר 2020, אולם בעקבות התפרצות נגיף קורונה-ווהאן הסרט נדחה ל-5 במרץ 2021 והופץ בקולנוע ובדיסני+. תקציר העלילה: בעולם הפנטזיה קומדורה חיו לפני שנים בני האדם בשלום עם הדרקונים. אך כשכוח רשע איים על הארץ, הדרקונים הקריבו את עצמם כדי להציל את בני האדם. כעת, 500 שנה לאחר מכן, אותו הרוע חוזר והכל תלוי ביכולתה של לוחמת בודדה אחת, ריה, למצוא את הדרקון האגדי האחרון כדי להציל את הארץ השבורה ולאחד את תושביה המפולגים.