בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

רוקדים עם כוכבים 2022 עונה 8 פרק 16 לצפייה ישירה

תיאור התוכן

רוקדים עם כוכבים 2022 פרק 16 לצפייה ישירה, רוקדים עם כוכבים 2022 פרק 16 להורדה, רוקדים עם כוכבים 2022 פרק 16 שידור חי, רוקדים עם כוכבים 2022 פרק 16 שידור ישיר, רוקדים עם כוכבים עונה 8 פרק 16 לצפייה ישירה, רוקדים עם כוכבים עונה 8 פרק 16 להורדה, רוקדים עם כוכבים עונה 8 פרק 16 שידור חי, רוקדים עם כוכבים עונה 8 פרק 16 שידור ישיר – הפרק המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסדרה: רוקדים עם כוכבים היא תוכנית מציאות ישראלית ששודרה בשנים 2005–2012 במסגרת שידורי הזכיינית “רשת” בערוץ 2. הפורמט שלה לקוח מהתוכנית הבריטית “Strictly Come Dancing” המקורית של רשת BBC, ושמה לקוח מהגרסה האמריקאית “Dancing with the Stars”. החל מפברואר 2022 תשודר העונה השמינית בקשת 12, בהנחיית לוסי איוב. פורמט התוכנית: התוכנית עוקבת אחר תחרות ריקודים של מספר זוגות, המורכבים מרקדן מקצועי ומכוכב בידור מוכר וחסר ניסיון בריקודים סלוניים, אשר מתחרים על התואר “מלך ומלכת רחבת הריקודים”. הזוגות, אשר במהלך התוכנית מספרם מצטמצם עקב ניפוי על בסיס שבועי, מופיעים עם ריקוד חדש עליו התאמנו במהלך השבוע. על הריקוד מוערכים המתמודדים על ידי שופטים מקצועיים בתחום וכן על ידי הקהל בבית, הבוחר באמצעות מסרונים. הזוג שקיבל את הניקוד הנמוך ביותר באותו השבוע, על סמך שקלול ניקוד השופטים והצבעות הקהל בבית (באופן שווה), מודח מהתוכנית וכך עד לזוג שנותר אחרון בתוכנית, שהוא “הזוג הזוכה”, התוכנית מלווה בתזמורת ששרה ומנגנת את שירי התוכנית בניצוח אלדד שרים ובהשתתפות בין היתר של דורון אורן (יוצא להקת עדן) וכרמי שימרון, ובכל עונה של התוכנית התקיימה גם תוכנית ספיישל, מנחה התוכנית היה אבי קושניר ולאחר כל ריקוד המתמודדים הלכו ל”גרין רום” (חדר האמנים) שם המנחה הילה נחשון ראיינה אותם וקיבלו את תוצאות השופטים. התלבושות בתוכנית עוצבו על ידי אפרת קליג. העונה השמינית (2022): כעשור מאז שידור העונה האחרונה של התכנית, היא צפויה לחידוש בערוץ קשת 12 בהנחיית לוסי איוב. השופטים יהיו משתתפת העבר של התכנית אנה ארונוב, הרקדן דוד דביר, הרקדן אלי מזרחי והשחקנית והרקדנית רונה-לי שמעון. העונה צפויה לעלות לשידור ב-13 בפברואר 2022.