בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

קנדימן לצפייה ישירה

תיאור התוכן

קנדימן לצפייה ישירה, קנדימן להורדה, קנדימן תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, קנדימן כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, קנדימן 2021 סרט לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, Candyman לצפייה ישירה, Candyman להורדה, Candyman תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Candyman כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, Candyman סרט 2021 לצפייה ישירה או להורדה עם כתוביות בעברית / תרגום בעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם. תקציר הסרט: קנדימן (באנגלית: Candyman) הוא סרט אימה אמריקאי מסוגת סלאשר על-טבעי, שבוים על ידי ניה דאקוסטה ונכתב על ידה, בשיתוף פעולה עם ג’ורדן פיל ווין רוזנפלד, שהפיקו יחד עם איאן קופר. הסרט מהווה המשך ישיר לסרט המקורי משנת 1992 באותו השם, ומככב בו טוני טוד בדמותו של הקנדימן, לצדם של יאיא עבדול-מאטין השני, טיונה פאריס, נתן סטיוארט-ג’ארט וקולמן דומינגו. הסרט התעתד לעלות לאקרנים ב-12 ביוני 2020 תחת הפצתם של סרטי יוניברסל, אך בעקבות התפרצות מגפת הקורונה, תאריך עלייתו לאקרנים נדחה ל-27 באוגוסט 2021. תקציר העלילה: כשאמן נואש בשם אנתוני מקוי מגלה על אגדה אורבנית אודות דמותו של הקנדימן, הוא משתמש בתחילה בדמותו של הקנדימן כהשראה לציוריו, אך לרוע מזלו, מקוי מגלה שהוא מתחיל לאבד את שפיותו, ומשחרר גל של אלימות, מוות ואומללות המובילים אותו להתמודד מול גורלו.