בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

עוד ניפגש עונה 2 פרק 8 לצפייה ישירה

תיאור התוכן

עוד ניפגש עונה 2 פרק 8 לצפייה ישירה, עוד ניפגש עונה 2 פרק 8 להורדה, עוד ניפגש עונה 2 פרק 8 שידור חי, עוד ניפגש עונה 2 פרק 8 שידור ישיר, עוד נפגש עונה 2 פרק 8 לצפייה ישירה או להורדה, עוד נפגש עונה 2 פרק 8 שידור חי ישיר – הפרק המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסדרה: עוד ניפגש היא סדרת דוקו-ריאליטי, המשודרת בערוץ כאן 11. העונה הראשונה של הסדרה עלתה לשידור ב-24 במאי 2020. עם סיום שידור העונה הראשונה החליטה הפקת התכנית על עונה שנייה שתנסה לעזור למשפחות חרדיות ודתיות, לחדש את הקשר עם בן משפחה קרוב שחזר בשאלה. העונה השנייה עלתה לשידור ב-7 במרץ 2022. פורמט התוכנית: במסגרת פורמט התוכנית, הצופים נחשפים לחמישה אנשים חילונים שבן משפחתם חזר בתשובה והם נשלחים לתהליך המתעד את הניסיון לחידוש הקשר עם אותו בן משפחה. הסדרה עוסקת בנושאים הקשורים לנתק במשפחה בעקבות חזרה בתשובה וניסיונות לגשר על פערים שנוצרו בין בני המשפחה בעקבות השינוי. המשתתפים צולמו במהלך כל התהליך כשהם עוברים להתגורר במאה שערים למשך תשעה ימים. לאורך ימים אלו הם חווים את אורח החיים במגזר החרדי ומצולמים בסיטואציות שונות, בין היתר בבתי כנסת, בישיבות, בהרצאות, בקניות, באירועים משפחתיים ועוד. במהלך אותם ימים המשתתפים החילונים מלווים על ידי חמישה חרדים שחזרו בתשובה בעצמם או מגיעים מעולם החזרה בתשובה, שהסכימו להיחשף כדי ללוות את המסע ולסייע בתהליך ההתקרבות בין בני המשפחה. בימים הראשונים נאסרה שיחה בין החילונים לחרדים. פורמט התוכנית מקורי ופותח על ידי היוצרים אלעד קופרמן ושני יוצרים חוזרים בתשובה: אורי גרודר ואוהד גלעוז. הסדרה המוגדרת ‘דוקו-ריאליטי’ וצולמה בזמן אמת, ללא התערבות חיצונית. אתרי הצילום הם בתי החרדים המלווים וכן מספר מקומות באזורים חרדיים, למשל: ישיבת אור החיים, ישיבת חוט של חסד, בית כנסת הגר”א (שערי חסד) ועוד. עונה 2: במרכז העונה השנייה חמישה גיבורים: שלוש אמהות חרדיות מירושלים, שמחפשות אחר ילדיהן שעזבו את הדת ובעקבות כך נותק עימם הקשר ושני צעירים יוצאים בשאלה, שקרוביהם ניתקו עימם קשר לאחר שעזבו את העולם החרדי.