בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

סוניק – הסרט 2 לצפייה ישירה

תיאור התוכן

סוניק – הסרט 2 לצפייה ישירה, סוניק – הסרט 2 להורדה, סוניק – הסרט 2 מדובב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, סוניק – הסרט 2 תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, סוניק – הסרט 2 כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, סוניק 2 לצפייה ישירה, סוניק 2 להורדה, סוניק 2 מדובב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, סוניק 2 דיבוב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, סוניק 2 תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, סוניק 2 כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, סוניק 2 הסרט 2022 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, סוניק הקיפוד 2 לצפייה ישירה או להורדה עם כתוביות בעברית / תרגום בעברית, Sonic the Hedgehog 2 לצפייה ישירה, Sonic the Hedgehog 2 להורדה, Sonic the Hedgehog 2 מדובב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, Sonic the Hedgehog 2 תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Sonic the Hedgehog 2 כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: סוניק – הסרט 2 (באנגלית: Sonic the Hedgehog 2; בתרגום חופשי, “סוניק הקיפוד 2”) הוא סרט פעולה קומי אמריקאי בהנפשה ממוחשבת ולייב אקשן, המבוסס על זיכיון משחקי הווידאו “סוניק הקיפוד” של חברת סגה, ומהווה סרט המשך לסוניק – הסרט משנת 2020. הסרט בוים על ידי ג’ף פאולר ונכתב על ידי פט קייסי, ג’וש מילר וג’ון וויטינגטון. בסרט מככבים בן שוורץ, המדבב את סוניק הקיפוד, וג’ים קארי בתור הנבל הראשי, דוקטור רובוטניק, לצד ג’יימס מרסדן וטיקה סאמפטר בתור טום ומאדי, ועם קולין אושונסי ואידריס אלבה המצטרפים לצוות השחקנים ומדבבים את דמותם של טיילס ונאקלס בהתאמה. הסרט עלה לאקרנים בארצות הברית ב-8 באפריל 2022 על ידי פרמאונט, בשיתוף פעולה עם קבוצת סגה סאמי. בישראל, הסרט עלה לאקרנים ב-7 באפריל 2022. תקציר העלילה: מספר חודשים לאחר אירועי הסרט הקודם, דוקטור רובוטניק מנסה לברוח מכוכב הפטריות אליו הגיע. בעזרת כוחו של הקוץ של סוניק הקיפוד, ששמר בעת הגעתו לכוכב, הוא בונה מגדלור היוצר פעימה אלקטרומגנטית בתור סימן, ומחכה למישהו שישים לב אליו. בעת לילה, נאקלס, קיפודן אדום בעל עוצמה, מגיע לכוכב מתוך שער טבעת; הוא נתקל ברובוטניק ושואל אותו מאיפה השיג את הקוץ. רובוטניק מסביר לנאקלס שקיבל אותו מסוניק בכדור הארץ, ושישמח להראות לו את הדרך.

בסיאטל, סוניק מנסה לסייע לתושבים כגיבור על, אך ללא הצלחה, ויוצר מהומה בעת שוד בנק מקומי בעיר. בגרין הילס, חברו טום ווקובסקי מנהל איתו שיחה ומייעץ לו לקחת אחריות על מעשיו, ולהמתין בסבלנות עד שיצטרכו את כוחו. בעת עזיבתם של טום ואשתו, מאדי, לחתונה של רייצ’ל בהוואי, סוניק נשאר לבדו בגרין הילס ונהנה מהעצמאות שלו. באותו לילה, רובוטניק פורץ לביתו, ומביא איתו את נאקלס. נאקלס תוקף את סוניק ודורש לדעת את מיקומו של יהלום העל, המאפשר לבעליו לכופף את המציאות לרצונו, דבר שרובוטניק לא היה מודע אליו ומסקרן אותו.

סוניק ניצל על ידי מיילס “טיילס” פראוור, שועל עם שני זנבות מכוכב אחר. טיילס מספר לסוניק שבגלל הפעימה האלקטרומגנטית ששחרר, הוא מצא אותו בעזרת המכשירים שלו וצפה בו נלחם נגד רובוטניק בעבר, וכשגילה שרובוטניק עומד לחזור, הוא הגיע לכדור הארץ במטרה להזהיר אותו. סוניק מתרשם מהגאונות של טיילס ומציע לו לאחד כוחות כדי למצוא את יהלום העל. בעודו מתאחד עם שותפו הישן סטון, רובוטניק מצליח לשכנע את נאקלס לעזור לו בחיפושו אחר יהלום העל.

סוניק וטיילס נעזרים במפה ישנה שסוניק קיבל מלונגקלו הינשופה, האפוטרופסית שלו בילדותו. הם מגיעים לסיביר, שם מגלים מצפן עתיק המכוון אותם ליהלום, ורונות עתיקות שמספרות את סיפורו של יהלום העל, שנוצר מאיחוד שבעת יהלומי הכאוס שמכילים כוח אינסופי. במהרה, רובוטניק ונאקלס מוצאים את מיקומם של סוניק וטיילס. במהלך קרב במורד הר, נאקלס חושף שהוא האחרון שנשאר משבט הקיפודניים שנכחד יחד עם הינשופים. באותו הקרב, נאקלס ורובוטניק חוטפים את המצפן. סוניק מתקשר לטום ומבקש ממנו שיפתח שער בעזרת טבעת שנתן לו לפני שעזב להוואי, כדי להציל אותו ואת טיילס ממפולת שלגים.

סוניק וטיילס מגיעים להוואי, ואחרי שסוניק נותן לטום ולמאדי הסבר קצר על מה שקרה, הוא נחלש מרשת חשמלית שנזרקה עליו. רנדל, ארוסה של רייצ’ל, ואורחי החתונה חושפים את זהותם כסוכנים של ארגון צבאי ממשלתי בשם G.U.N. (ראשי תיבות של Guardian Units of Nations), ומציינים כי אירועי החתונה היו חלק ממבצע של G.U.N. שמטרתו לעצור את סוניק, טיילס וטום. מאדי ורייצ’ל משחררות את השלושה בעזרת המכשירים של טיילס, בעוד נאקלס ורובוטניק מוצאים מקדש מתחת למים שבו נמצא היהלום. סוניק מגלה זאת, רץ אל המקדש לבדו ומתעמת עם נאקלס. במהלך הקרב, רובוטניק גונב את היהלום, משתגר חזרה למפקדה שלו בגרין הילס, ומשאיר את נאקלס וסוניק למות כשהמקדש מתמוטט. סוניק ונאקלס בורחים מהמקדש בזמן, מתפייסים ומחליטים להילחם יחד ברובוטניק במטרה להשיב את היהלום. טיילס מגיע ומחלץ את השניים בעזרת מטוס דו-כנפי שברשותו.

רובוטניק הורס את עיירת גרין הילס ומפקדת G.U.N., ובונה רובוט ענק דמוי עצמו. סוניק, טיילס ונאקלס עובדים ביחד כדי להילחם ברובוטניק ולהחזיר את היהלום, אולם הוא מתנפץ לרסיסים וחושף את שבעת יהלומי הכאוס שמרכיבים אותו. טום ומאדי מחלצים את סוניק, שמשתמש ביהלומי הכאוס כדי להפוך ל”סופר סוניק”; צבע פרוותו משתנה לצהוב, וכוחותיו משתפרים. בעזרת כוחותיו החדשים, סוניק מרסק את הרובוט של רובוטניק בעוד רובוטניק בפנים. נאקלס מצליח לשחזר את יהלום העל משבריו, ומסכים לשמור עליו עם סוניק וטיילס כשהם חיים בתנאים אידיאליים במשפחת ווקובסקי.

בסצנה שאחרי הכתוביות, סטון מתחזה לחייל ב-G.U.N. כאשר מנסה לחפש את גופתו של רובוטניק בהריסות. סוכנת ב-G.U.N. מדווחת לוולטרס, המפקד הראשי, כי בעת מחיקת הנתונים על רובוטניק נחשף תיק בן 50 שנה המכיל מיקום למתקן מחקר, בו נמצא “פרוייקט שאדו”.