בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

נוכל הטינדר מדבר לצפייה ישירה

תיאור התוכן

נוכל הטינדר מדבר לצפייה ישירה, נוכל הטינדר מדבר להורדה, נוכל הטינדר מדבר שידור חי, נוכל הטינדר מדבר שידור ישיר באיכות FULL HD ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר התוכנית: הישראלי שהפך בימים האחרונים לאחד האנשים המדוברים ביותר בעולם, מבלי להביא הרבה כבוד למדינה – שמעון חיות, או בשמו המוכר יותר, סיימון לבייב, שהיה המוקד בסרט “נוכל הטינדר” של נטפליקס, יככב בסרט חדש שישודר מחר (שלישי) ב”רשת 13″.לבייב, כך הציג את עצמו באפליקציית הטינדר, התחזה לבנו של המיליארד לב לבייב, ולטייקון על כל המשתמע מכך. מכוניות יקרות, מטוסים, בגדים שעולים כמו בית, הכל כדי להרשים את בנות המין השני עמן פצח במסע חיזורים עיקש. בפועל, הוא עקץ מאותן נשים מאות אלפי דולרים והותיר אותן שבורות לב ועם בור כלכלי.בהמשך לראיון שקיימה עמו מירי מיכאלי במרץ 2021, לפני שהדוקו של “נטפליקס” עליו הפך אותו ל”כוכב” בינלאומי, יעלה מחר סרט חדש של העיתונאית שחושף סיפורים חדשים על מי שהצליח להפוך לנושא הכי מדובר בשבועות האחרונים. בסרט יסופרו מעשי נוכלות שטרם פורסמו ומיוחסים ל”נוכל הטינדר”, לצד חומרים חדשים מהעימות שמיכאלי ערכה איתו ועדיין לא שודרו.