בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

מפרץ ההרפתקאות: הסרט לצפייה ישירה

תיאור התוכן

מפרץ ההרפתקאות: הסרט לצפייה ישירה, מפרץ ההרפתקאות: הסרט להורדה, מפרץ ההרפתקאות: הסרט מדובב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, מפרץ ההרפתקאות: הסרט דיבוב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, מפרץ ההרפתקאות: הסרט תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, מפרץ ההרפתקאות: הסרט כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, PAW Patrol: The Movie לצפייה ישירה, PAW Patrol: The Movie להורדה, PAW Patrol: The Movie מדובב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, PAW Patrol: The Movie דיבוב לעברית לצפייה ישירה או להורדה, PAW Patrol: The Movie תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, PAW Patrol: The Movie כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם. תקציר הסרט: מפרץ ההרפתקאות: הסרט (באנגלית: PAW Patrol: The Movie) הוא סרט קולנוע אמריקאי-קנדי בהנפשה ממוחשבת, מסוגת קומדיה, שמבוסס על הסדרה “מפרץ ההרפתקאות” מאת קית’ צ’פמן. הסרט בוים על ידי קאל ברנקר שכתב את התסריט יחד עם בילי פרוליק ובוב ברלן והופק על ידי ג’ניפר דודג’. הסרט יצא לאקרנים בממלכה המאוחדת ובאירלנד ב-9 באוגוסט 2021, בישראל בדיבוב עברי ב-12 באוגוסט 2021, ובארצות הברית ובקנדה ב-20 באוגוסט 2021 בהפצת פרמאונט. תקציר העלילה: כאשר יריבם המרושע ביותר של יחידת החילוץ, המדינגר, הופך לראש העיר השכנה “עיר ההרפתקאות” ומתחיל לעשות שם צרות, ריידר והגורים האמיצים נכנסים להילוך גבוה על מנת להתגבר על האתגר, בעוד שאחד מהם נדרש להתמודד שם עם עברו בעיר ההרפתקאות, כמו כן, הצוות נעזר בחברה חדשה בשם ליברטי, כלבת תחש רבת תושייה. יחד, חמושים בגאדג’טים חדשים ומרגשים, הם נלחמים כדי להציל את תושבי עיר ההרפתקאות.