בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

מעילה פרק 4 לצפייה ישירה

תיאור התוכן

מעילה פרק 4 לצפייה ישירה, מעילה פרק 4 להורדה, מעילה פרק 4 שידור חי, מעילה פרק 4 שידור ישיר, מעילה עונה 1 פרק 4 לצפייה ישירה או להורדה – הפרק המלא באיכות FULL HD ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסדרה: סדרה המבוססת על סיפור המעילה הבלתי יאמן של אתי אלון בבנק למסחר. אתי (דאנה איבגי) היא עובדת בנק ואשת משפחה, אשר מועלת במעל לרבע מיליארד ש״ח אותם היא מעבירה לאחיה, עופר (יהודה לוי) המכור להימורים. “מעילה” היא סדרה על אח ואחות שאהבתם ונאמנותם אחת לשני, מובילה אותם בדרכים אפלות שסופן רע ומר. אתי תעשה הכל עבור אחיה ונאמנותה אליו חזקה יותר מנאמנותה לבעלה (חנן סביון), ילדיה ולעצמה. עופר הוא נשמה אבודה, דור שני להתמכרות להימורים, שהתמכרותו קשה כל כך עד שהוא מוכן לוותר על כל מה שיש לו בעבור עוד משחק אחד. אביו, אביגדור (דובר קוסאשווילי), הוא שהוביל אותו בדרכו העקומה עד שהיא כילתה כל חלקה בחייהם. זהו סיפור אהבה טרגי על אחים שנסחפים במערבולת אכזרית ללא שליטה ומשפחה ששלושת ראשיה- אתי, עופר ואביהם אביגדור- מוצאים עצמם מאחורי סורג ובריח לשנים ארוכות. הסדרה מיטיבה לתאר באופן אינטנסיבי ועוצר נשימה מצד אחד את הצד ה’מקצועי’ – איך בדיוק פעלה אתי אלון והצליחה במשך שנים למעול באמונו של מנהל הבנק שהעריך וקידם אותה (שלום אסייג) ומצד שני את הצד הרגשי – עד כמה הקשר המורכב והאובססיבי עם אביה ואחיה השפיע עליה והפעיל אותה.