בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

מנגן ושר פרק 1 לצפייה ישירה

תיאור התוכן

מנגן ושר פרק 1 לצפייה ישירה, מנגן ושר פרק 1 להורדה, מנגן ושר פרק 1 שידור חי, מנגן ושר פרק 1 שידור ישיר, מנגן ושר עונה 1 פרק 1 לצפייה ישירה או להורדה, מנגן ושר עונה 1 פרק 1 שידור חי ישיר – הפרק המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסדרה: דרמה חדשה וסוחפת בכיכובו של הזמר המוכשר – בר צברי במרכזה מוסיקאי צעיר ומוכשר מראש העין, גילי חדד, שהחלום הגדול שלו הוא להוציא שיר לרדיו. הוא גדל כילד פלא שהופיע במועדונים של אביו, שנטש בהמשך את המשפחה ומאז הוא הילד הגדול שלוקח אחריות על המשפחה. הוא תמיד שם בשביל אמו האהובה (דפנה דקל) אחותו התיכוניסטית המורדת (קים אור אזולאי) ואחיו הג’ובניק שלא עוזר בכלום. (עדי אלון). גילי עובד באולם אירועים, מופיע בחפלות קטנות עם קלאסיקות מזרחיות, מצליח לאסוף כסף להקלטה באולפן ואף מנסה לרתום אליו את יהודה קיסר בכבודו ובעצמו, . אלא שכשסוף סוף מגיע יום ההקלטה הוא מקבל ידיעה על מות אביו באופן מפתיע ואפילו מתמיה. וכך גם במותו הצליח האב להרוס לו את החלום. עכשיו הוא צריך לטפל בחובות שהשאיר אביו למאפיונר המקומי (ששון גבאי), והוא נאלץ לעבוד כנהגו הפרטי. מה שמתחיל בעוינות גדולה בין השניים, לאט לאט מוליד מערכת יחסים מורכבת ואישית שמטלטלת את המשפחה כי דווקא בזכותו הוא מצליח לקדם את הקריירה המוזיקלית שלו ולקבל אולי את האב שאף פעם לא היה לו.