בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

מטריקס 4: התחייה לצפייה ישירה

תיאור התוכן

מטריקס 4: התחייה לצפייה ישירה, מטריקס 4: התחייה להורדה, מטריקס 4: התחייה תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, מטריקס 4: התחייה כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, מטריקס – התחייה לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, מטריקס 4 לצפייה ישירה או להורדה עם כתוביות בעברית / תרגום בעברית, מטריקס 2021 סרט לצפייה ישירה או להורדה, The Matrix Resurrections לצפייה ישירה, The Matrix Resurrections להורדה, The Matrix Resurrections תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, The Matrix Resurrections כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, The Matrix Resurrections סרט 2021 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, The Matrix 4: Resurrections לצפייה ישירה או להורדה, The Matrix 4: Resurrections תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, The Matrix 4: Resurrections כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, The Matrix 4 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, The Matrix 2021 לצפייה ישירה או להורדה עם כתוביות בעברית / תרגום בעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסדרה: המטריקס: התחייה (באנגלית: The Matrix Resurrections) הוא סרט המשך לטרילוגית המטריקס, מסוגת אקשן ומדע בדיוני. הסרט מופק בידי האחים וורנר והחברה Village Roadshow בבימויה של לאנה וצ’אוסקי, ומככבים בו קיאנו ריבס, קארי-אן מוס וג’יידה פינקט סמית’, אשר השתתפו גם בסרטים שקדמו לו. צילומי הסרט החלו ב-2 בפברואר 2020 בסן פרנסיסקו, בשיקגו ובגרמניה. תאריך ההפצה המקורי של הסרט תוכנן ל-21 במאי 2021, נדחה ל-1 באפריל 2022 בעקבות מגפת הקורונה , ולבסוף הוקדם ל-22 בדצמבר 2021. תקציר העלילה: חזרה לעולם של שתי מציאויות: האחת, חיי היומיום; השני, מה מסתתר מאחוריו. כדי לגלות אם המציאות שלו היא מבנה, כדי להכיר את עצמו באמת, מר אנדרסון יצטרך לבחור ללכת בעקבות הארנב הלבן פעם נוספת.