בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

מורביוס לצפייה ישירה

תיאור התוכן

מורביוס לצפייה ישירה, מורביוס להורדה, מורביוס תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, מורביוס כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, מורביוס 2022 סרט לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, Morbius לצפייה ישירה, Morbius להורדה, Morbius תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Morbius כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, Morbius סרט 2022 לצפייה ישירה או להורדה עם כתוביות בעברית / תרגום בעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: מורביוס (באנגלית: Morbius) הוא סרט גיבורי-על אמריקאי המבוסס על דמות באותו השם מאת מארוול קומיקס, הסרט מבית סוני, והוא מופק באמצעות חברת-הבת סרטי קולומביה. הסרט הוא השלישי ביקום ספיידרמן של סוני, המשמש כנספח צמוד של היקום הקולנועי של מארוול. הסרט מבוים על ידי הבמאי דניאל אספינוזה עם תסריט מאת ברק שארפלס ומאט סזאמה, ומככבים בו ג’ארד לטו כמורביוס לצדם של אדריה ארחונה, מאט סמית, ג’ארד האריס, ארצ’י רנו וטייריס גיבסון. לאחר שהכריזה על תוכניותיה להפיק יקום חדש של סרטים משותפים, שיתחברו לסרטי ספיידרמן, שיתחיל עם הסרט “ספיידרמן: השיבה הביתה”, חשפה סוני מיזם שפיתחה סביב דמותו של האנטי-גיבור מורביוס. שארפלס וסזאמה נשכרו לכתוב את התסריט בנובמבר 2017, ולטו ואספינוזה הצטרפו רשמית למיזם ביוני 2018. הצילומים התחילו בפברואר 2019 בלונדון. הסרט תוכנן לצאת לאקרנים ב-31 ביולי 2020. אולם ב-30 במרץ, נחשף כי בעקבות מגפת הקורונה הסרט נדחה תחילה ל-19 במרץ אחר כך ל-8 באוקטובר 2021 ואז ל־28 בינואר 2022 ולאחר מכן נדחה שוב פעם, ל-1 באפריל 2022. הבכורה של הסרט נערכה ב-24 במרץ 2022 בלונדון. תקציר העלילה: בבית חולים ביוון, מייקל מורביוס בן ה-10 מקבל את פני אחיו הפונדקאי לוסיאן, שאותו הוא מכנה מיילו; הם נקשרים על רקע מחלת הדם המשותפת שלהם ועל חלומם המשותף להיות “נורמליים”. אביהם המאמץ ומנהל בית החולים ניקולס מסדר למייקל ללמוד בבית ספר לרפואה בניו יורק בזמן שהוא מתמקד בטיפול במילוא.

25 שנים מאוחר יותר, מייקל דוחה בפומבי פרס נובל על עבודתו על דם סינטטי. עמיתו של מייקל, מרטין בנקרופט, מגלה שהוא לכד בסתר עשרות עטלפי ערפד מקוסטה ריקה בתקווה לחבר את הגנים שלהם בגנים שלו כדי לרפא את מצבו. לאחר שהודיע ​​לניקולס ומיילו על הניסוי המתוכנן שלו, מייקל מקבל מימון לבצע את ניסויו במים בינלאומיים בציוד שהוא מספק. בזמן שהתרופה פועלת, היא הופכת את מייקל לערפד. מייקל הורג ומנקז את דמם של צוות הספינה לאחר שהם תוקפים אותו מפחד. ברגע שתאוות הדם שלו שוככת והוא חוזר לעצמו, מייקל המפוחד מוחק את כל צילומי ה-CCTV של הניסוי שלו לפני שהוא יוצר קשר עם הרשויות וקופץ מהסיפון.

מייקל חוזר לניו יורק ומגלה שיש לו כוח על אנושי, מהירות, רפלקסים וסונאר הפועל ע”י הד. הוא שותה את הדם הסינטטי הנמצא במעבדתו עד שהוא מפסיק בהדרגה לספק את צרכיו. סוכני ה-FBI סיימון סטראוד ואל רודריגז חוקרים את קורבנותיו של מייקל ומסיקים את מעורבותו. מיילו מבין שמייקל נרפא, אבל מתמלא מזעם כשמייקל מסרב לרפא גם אותו. בזמן שמורביוס מבצע ניסויים בנקרופט מתאשפז. מייקל מוצא אחות מתה, סחוטה מדמה. מתוך אמונת השוטרים, שהוא אחראי, הוא מנסה להימלט לפני שנעצר. בכלא, מייקל זוכה לביקור ממיילו, שמציע להשתמש בעושרו כדי לשחרר אותו. לאחר שהבין שמיילו לקח את התרופה שלו והרג את האחות, מייקל בורח כדי להתעמת איתו. מיילו מודה בפשעיו ומפציר במייקל לאמץ את כוחותיו ולקבל את זהותו החדשה כערפד צמא לדם. מייקל לא מוכן לפגוע באחיו, בורח.

מייקל פוגש את בנקרופט כדי להסביר מה מיילו עשה ואז רוכש מעבדה חדשה ומפתח נוגדן כדי לעצור ולהרוג את מיילו; הוא גם מתכנן להשתמש בנוגדן על עצמו מכיוון שהוא לא יוכל לעמוד בפני תאוות הדם שלו. סטראוד ורודריגז מוצאים צילומים של אחת ההתקפות של מיילו ומשחררים אותם לתקשורת. ניקולס מזהה את מיילו ומפציר בו שיפסיק. מיילו כועס על ההעדפה הנתפסת של ניקולס למייקל, ומשסף את בטנו עם טפריו ומאלץ אותו להתקשר למייקל. מייקל מחזיק את ניקולס הגוסס ומצליח לשמוע את מילותיו האחרונות רגע לפני שהוא מת בזרועותיו. בזמן שמיילו תוקף את בנקרופט. מייקל חוזר לבנקרופט, אבל גם היא מתה בזרועותיו והוא שותה את דמה כדי לאתחל אז זמן תאוות הדם שלו. מייקל מתעמת עם מיילו ומזמן צבא של עטלפים כדי לרסן אותו ודוקר אותו עם הנוגדן. מיילו מת ומייקל עף עם העטלפים, מתאבל על אהוביו ומחבק את זהותו כערפד. ללא ידיעתו, בנקרופט מתעוררת לתחייה על ידי כוחות הערפד החדשים שפותחו.