בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

מוות על הנילוס לצפייה ישירה

תיאור התוכן

מוות על הנילוס לצפייה ישירה, מוות על הנילוס להורדה, מוות על הנילוס תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, מוות על הנילוס כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, מוות על הנילוס 2022 סרט גל גדות לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, Death on the Nile לצפייה ישירה, Death on the Nile להורדה, Death on the Nile תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Death on the Nile כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, Death on the Nile סרט גל גדות 2022 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: מוות על הנילוס (באנגלית: Death on the Nile) הוא סרט בלשי אמריקאי-בריטי עתיר כוכבים משנת 2022 המהווה סרט המשך ל”רצח באוריינט אקספרס” מ-2017. עלילת הסרט מבוססת על ספר באותו השם משנת 1937 מאת אגתה כריסטי. את הסרט ביים קנת בראנה, שאף מככב בסרט בתפקיד הבלש הבלגי הרקול פוארו, גיבור ספריה של כריסטי. לצדו של בראנה מככבים ארמי האמר וגל גדות. במרכז העלילה, אשר מתרחשת בקהיר שבמצרים ובעיקר באזור נהר הנילוס, נמצא פוארו, שנוסע לשייט תענוגות על הנילוס במצרים וחוקר את הרצח של לינט רידג’וויי דויל, יורשת עשירה שנרצחה במהלך ירח הדבש שלה, על רקע משולש אהבה. פיתוח הסרט החל בנובמבר 2017, כשמייקל גרין נשכר לכתוב את התסריט. מועד עלייתו לאקרנים של הסרט נקבע בתחילה ל-20 בדצמבר 2019, אך בשל מגפת הקורונה נדחתה הפצת הסרט מספר פעמים. בסופו של דבר, הקרנת הבכורה של הסרט התקיימה בפברואר 2022. תקציר העלילה: מבוסס על רב המכר מאת אגאתה כריסטי מ-1937, מוות על הנילוס מביא מותחן מסתורי ונועז, בבימויו של קנת בראנה, על סערת הרגשות וההשלכות הקטלניות המתעוררות בשל אהבה כפייתית. חופשתו במצרים של הבלש המפורסם הרקול פוארו (קנת בראנה), על סיפונה של ספינת קיטור מפוארת הופכת לחיפוש עוצר נשימה אחר רוצח, כאשר חופשת ירח דבש חלומית של זוג צעיר נקטעת באכזריות. על רקע הנופים עוצרי הנשימה של המדבר והפירמידות של גיזה, אנחנו מתוודעים לקבוצה בינלאומית ומהודרת של נוסעים ולמספר תפניות מרושעות בעלילה שיגרמו לצופים לנסות ולנחש עד לפיענוח המפתיע.