בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

מגלה את אמריקה 2 לצפייה ישירה

תיאור התוכן

מגלה את אמריקה 2 לצפייה ישירה, מגלה את אמריקה 2 להורדה, מגלה את אמריקה 2 תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, מגלה את אמריקה 2 כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, מגלה את אמריקה 2 סרט 2021 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, Coming 2 America לצפייה ישירה, Coming 2 America להורדה, Coming 2 America תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Coming 2 America כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, Coming 2 America סרט 2021 לצפייה ישירה או להורדה עם כתוביות בעברית / תרגום בעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם. תקציר הסרט: מגלה את אמריקה 2 (באנגלית: Coming 2 America) הוא סרט קולנוע אמריקאי שעתיד לצאת לאקרנים בשנת 2021 בכיכובם של אדי מרפי וארסיניו הול. זהו סרט ההמשך ל”מגלה את אמריקה” משנת 1988. הסרט היה אמור לצאת לאקרנים על ידי פרמאונט, אולם עקב מגפת הקורונה זכויות הסרט נמכרו לאולפני אמזון אשר ישדרו את הסרט באופן דיגיטלי ב-5 במרץ 2021 בפריים וידאו, מלבד ארצות אחרות שם פרמאונט יפיצו את הסרט בקולנוע. תקציר העלילה: הסרט מתרחש לאחר הסרט הקודם, הנסיך לשעבר אקים ג’ופר (אדי מרפי) עומד להיות המלך של זאמונדה שם הוא מגלה שיש לו בן באמריקה שהוא לא ידע עליו, יליד רחוב שגר בקווינס בשם לוויל (ג’רמיין פאולר). מוכתר למלא את משאלתו של אביו (ג’יימס ארל ג’ונס) לגדל את בנו ולהפוך לנסיך, מאחר שבתם של אקים וליסה נפסלה מלקחת את כס המלכות כאשר החוק של זאמונדה אומר שרק זכר יהיה רשאי לקחת את כס המלכות. אקים וסמי (ארסיניו הול) מתכוונים לטוס לאמריקה שוב פעם. במדינה השופעת והמלכותית של זמונדה, המלך החדש אקים (אדי מרפי), שהוכתר לאחרונה, ואיש אמונו סמי (ארסיניו הול) יוצאים להרפתקה חדשה שמביאה אותם לחצות את העולם מאומתם האפריקאית הגדולה לרובע קווינס, ניו יורק – שם הכל התחיל. 33 שנים אחרי הסרט המקורי, מגיע ההמשכון בכיכובו של אדי מרפי, יחד עם מיטב השחקנים מהסרט המקורי ולצידם הצטרפו כוכבים נוספים.