בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

ליברפול נגד מילאן שידור ישיר חי לצפייה ישירה

תיאור התוכן

ליברפול נגד מילאן לצפייה ישירה, ליברפול נגד מילאן שידור חי, ליברפול נגד מילאן שידור ישיר, לברפול נגד מילן שידור ישיר חי לצפייה ישירה באיכות FULL HD ובחינם, שידור בלעדי בשפה האנגלית אך ורק ללקוחות שירות פסק זמן. תקציר המשחק: זלאטן איברהימוביץ’ יחגוג בתחילת החודש הבא את יום הולדתו ה-40, אבל עושה רושם ששום דבר לא ימנע ממנו לפתוח עונה נוספת. הכוכב השבדי של מילאן, שנפצע בחודש מאי בברכו והושבת מאז, צפוי לערוך ביום ראשון את הופעתו הראשונה לעונה זו במשחק הבית נגד לאציו ונמצא בתמונת ההרכב גם למשחק ביום רביעי הבא באנפילד נגד ליברפול, במחזור הפתיחה של ליגת האלופות. הרוסונרי החלו את העונה בסרייה A עם ניצחונות בסמפדוריה ועל קליארי, אלא שלרשות המאמן סטפנו פיולי עמד במפגשים הללו שחקן הרכש מצ’לסי, אוליבייה ז’ירו. בשני המפגשים הקרובים והחשובים, החלוץ הצרפתי ייעדר לאחר שנמצא חיובי לקורונה, ועל כן במילאנו מנסים להכשיר למפגשים הבאים את הענק השבדי, במטרה שיעלה בהרכב בשניהם. איברהימוביץ’ אמור היה לשוב למגרשים לאחר פגרת הנבחרות ללא כל קשר לז’ירו, אלא שכעת ייתכן שהוא ישוב היישר ל-11 וזאת לאור הצורך של הקבוצה בחלוץ מרכזי ומשמעותי. איברהימוביץ’, כהרגלו, כבר עדכן את עוקביו ברשתות החברתיות על כך שהוא כשיר ומצפה לחזור לשחק. מעבר לחשיבות המשחק נגד לאציו, מוליכת הסרייה A בזכות הפרש שערים 2:9 בשני מחזורים, מילאן תשתתף בליגת האלופות בשבוע הבא בפעם הראשונה מאז 2013/14 והיא הוגרלה לבית מוות עם אתלטיקו מדריד ופורטו, כך שהיא הרבה יותר מזקוקה לאיברהימוביץ’ במפגש באנפילד. ואם זה לא מספיק, ביום ראשון הה-19 בספטמבר ייערך הקרב הגדול בטורינו נגד יובנטוס. איברהימוביץ’, אם הכל יהיה כשורה, יהיה גם שם.