בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

כפולים עונה 3 פרק 7 לצפייה ישירה

תיאור התוכן

כפולים עונה 3 פרק 7 לצפייה ישירה, כפולים עונה 3 פרק 7 להורדה, כפולים עונה 3 פרק 7 שידור חי, כפולים עונה 3 פרק 7 שידור ישיר, כפולים 3 פרק 7 המלא לצפייה ישירה או להורדה, כפולים 3 פרק 7 שידור חי ישיר, כפולים 2022 פרק 7 לצפייה ישירה או להורדה, כפולים 2022 פרק 7 שידור חי ישיר – הפרק המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסדרה: כפולים היא סדרת טלוויזיה ישראלית מסוגת דרמת מתח שעלתה לשידור ב-29 באוקטובר 2015 בשידורי קשת של ערוץ 2. יוצרי הסדרה הם מריה פלדמן והתסריטאי עמית כהן, והבמאי הוא עודד רסקין. העונה הראשונה של הסדרה עוסקת בחמישה אזרחים ישראלים המוצאים עצמם לפתע במרכזה של פרשת ריגול מסעירה – בוקר אחד הם מגלים בשידורי החדשות ששמותיהם שורבבו לתוך מבצע חטיפה דרמטי, המיוחס ל”מוסד”. את חמשת האזרחים הישראלים בעונה הראשונה מגלמים ישי גולן, מגי אזרזר, אניה בוקשטיין, אנחל בונני ואורנה סלינג’ר. עוד בטרם שידורה, נמכרה הסדרה לשידור בגרסתה המקורית לערוצי פוקס בינלאומיים להפצה במדינות שונות וכן ליצירת גרסה אמריקאית וגרסה רוסית,[1] כמו כן נמכרה לערוץ הצרפתי +Canal. בנוסף הסדרה נמכרה גם לחברת הפקות בוליוודית ומתוכננת לה גרסה הודית[דרוש מקור]. העונה השנייה עלתה לשידור ב-21 בנובמבר 2018 בערוץ קשת 12, והסתיימה ב-2 בינואר 2019. את שלושת האזרחים בעונה השנייה מגלמים נטע ריסקין, יוסף סוויד ומורן רוזנבלט. בספטמבר 2021 פורסם על ידי קשת 12 כחלק מפרומו לסדרות השנה החדשה, שהעונה השלישית של כפולים תעלה במהלך 2022. במרץ 2022 פורסם על ידי קשת 12 שהעונה השלישית תעלה ב-22 במרץ 2022. תקציר העלילה: הסדרה עוסקת בחמישה אזרחים ישראלים המוצאים עצמם לפתע במרכזה של פרשיית ריגול מסעירה. הם קמים בבוקר ומגלים, ללא כל הכנה מוקדמת, כי שמותיהם שורבבו לתוך מבצע חטיפה דרמטי, המיוחס למוסד. את חמשת האזרחים הישראלים מגלמים ישי גולן, מגי אזרזר, אניה בוקשטיין, אנחל בונני ואורנה סלינג’ר.