בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

חולית לצפייה ישירה

תיאור התוכן

חולית לצפייה ישירה, חולית להורדה, חולית תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, חולית כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, חולית 2021 סרט לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, חולית: חלק ראשון לצפייה ישירה או להורדה עם כתוביות בעברית / תרגום בעברית, Dune לצפייה ישירה, Dune להורדה, Dune תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Dune כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, Dune סרט 2021 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, Dune: Part One לצפייה ישירה או להורדה עם כתוביות בעברית / תרגום בעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: חולית (באנגלית: Dune, ידוע גם כ”חולית: חלק ראשון”, Dune: Part One) הוא סרט פעולה-הרפתקאות מדע בדיוני אפי אמריקאי משנת 2021, אשר בוים והופק בשיתוף על ידי דני וילנב, ומבוסס על הספר “חולית” מאת הסופר פרנק הרברט. באנסמבל השחקנים משתתפים: טימותי שאלאמה בתפקיד הראשי של פול אטראידיס, ג’וש ברולין, רבקה פרגוסון, אוסקר אייזק, סטלאן סקושגורד, דייב בטיסטה, זנדאיה, ג’ייסון מומואה, חוויאר בארדם, דייוויד דסטמאלצ’יאן, סטיבן מק’קינלי הנדרסון, צ’אנג צ’ן, שרון דאנקן-ברוסטר ושרלוט רמפלינג. בסרט, המתרחש בעתיד הרחוק במרחבי הגלקסיה, משפחת האצולה אטראידיס נלחמת נואשות כדי לשרוד וכדי להשיג שליטה בכוכב הלכת המדברי אראקיס שנקרא גם “חולית” אשר טומן בחובו את ה”סם”, מרקוח המאריך את חיי האדם ומאפשר נסיעה בין-גלקטית, ונאבקת נגד בית משפחת הארקונן האכזריים ואילו בן הדוכס, פול, לומד כי יש לו תפקיד חשוב בנבואה עתיקה. הקרנת הבכורה של הסרט נערכה ב-3 בספטמבר 2021 במסגרת פסטיבל הסרטים של ונציה. לאחר הבכורה, הוא יצא לבתי קולנוע ב-IMAX, תלת מימד ו-RealD 3D במספר רב של מדינות באירופה וכן ביפן ולאחר מכן יצא לאקרנים בארצות הברית על ידי חברת האחים וורנר ב-22 באוקטובר 2021, ובאותו תאריך עלה הסרט לשירות הזרמת המדיה HBO Max לתקופה מוגבלת של 31 יום. הסרט זכה לשבחים ביקורתיים על נאמנותו לספר, עיצוב ההפקה, סצנות האקשן, עבודת הבימוי של וילנב, המוזיקה, הצילום, האפקטים הוויזואליים והמשחק (בעיקר זה של שלאמה). עד כה הרוויח הסרט כ־223.2 מיליון דולר ברחבי העולם לעומת תקציב הפקה של כ-165 מיליון דולר. מתוכננים שני סרטי המשך המבוססים על שני ספרי ההמשך. הסרט קיבל מועמדות לפרס גלובוס הזהב לסרט הטוב ביותר – דרמה בטקס פרסי גלובוס הזהב ה-79. תקציר העלילה: בשנת 10,191 לספירה, הדוכס לטו אטראידיס מבית אַטרֵיאִידֶס, שליט כוכב הלכת האוקיינוס ​​קאלאדן, מקבל הוראה על ידי הקיסר פאדישח שדאם הרביעי לשמש כשליט של אראקיס, כוכב הלכת המדברי האגדי והקשה. אראקיס נקרא גם “חולית” בידי רבים והוא המקור היחיד לסם המרקוח (במקור Spice), חומר יקר וייחדי המרחיב את התודעה והחיוניות האנושית ומעניק יכולת נסיעה בין-גלקטית ללא צורך באמצעים תחבורתיים. בית אטריאידיס עומד להחליף את בית הארקונן, שפוטר משליטת אראקיס וקצירת המרקוח בהוראת שאדאם. שדאם רואה בבית אטריאידיס רב ההשפעה איום, וקושר קשר עם ההארקוננים, האויבים הגדולים של בית אטריאידיס, להשמיד את לטו ומשפחתו לאחר הגעתם. לטו מודע לכך שהמשימה היא מלכודת, אך אינו מסוגל לסרב.

פילגשו של לטו ליידי ג’סיקה היא חברה במסדר בנות גשרית (כך במקור), מסדר נשי המחזיק ביכולות פיזיות ומנטליות מתקדמות. אף על פי שג’סיקה קיבלה הוראה ללדת בת כחלק מתוכנית הרבייה שלהם ליצירת “קפיצת הדרך”, אדם על-אנושי, מתוך אהבתה ללטו היא ילדה בן, פול. במשך כל חייו, פול הוכשר במסירות להיות לוחם על ידי עוזריו של לטו, דאנקן איידהו וגורני האלק, השולטים בכלי נשק ובחרבות בבית אטריאידיס ובפוליטיקה על ידי המנטאט תופיר חוואט; ג’סיקה אימנה את פול בכמה מקצועות של בנות גשרית. חלומותיו הנבואיים של פול מעניינים את ראשות המסדר ובהן, מורתה הבכירה של ג’סיקה, האם הנערצה גאיוס הלן מוהיאם. היא מעמידה את פול בפני גום ג’אבר, מבחן קטלני הגורם לכאב מסנוור על מנת להעריך את אנושיות הנבדק שלו. פול עובר אף על פי שנחשף ליותר כאב מכל האחרים לפניו. כשהוא יודע על תוכניתו של הקיסר לחסל את האטריאידיס, מוהיאם נוסעת לגאידי פריים, עולם הבית של בני משפחת הארקונן, ומורה לראש הבית הברון האכזרי ולדימיר הארקונן לחוס על חייהם של פול וג’סיקה במהלך הכיבוש שלו; שמסכים בצורה לא הוגנת.

כמה שבועות לאחר מכן, לטו, ג’סיקה ופול נוסעים לכבוש את אראקיס, ואת המעוז באראקיס שהוחזק בעבר על ידי בית הארקונן. דאנקן וצבא שלם של חיילים הגיעו מראש כדי ללמוד על הדררים (במקור Fremen) הילידים, שרואים בהם בעלי ברית יקרי ערך. לטו מנהל משא ומתן עם מנהיג הדררים, סטילגאר, והאקולוגית ד”ר ליאט-קיינס. לטו לומד על הסכנות הכרוכות בקצירת המרקוח, המוגן על ידי תולעי חול ענקיות. במהלך טיסה עם פול, האלק ולייט-קיינס, הם עדים לתולעת חול תוקפת רכב קצירה פעיל וטורפת ​​אות, אף על פי שהם מחלצים את העובדים על הסיפון.

לאחר התקפה כושלת על חייו של פול, חיילי אטריאידיס מוכנסים לכוננות גבוהה בזמן שפול חושד בבוגד בבית. מסתבר שזהו דוקטור וולינגטון יואה, שמנטרל את שדות ההגנה של אראקיס ומאפשר לצבאות הארקונן ולצבא חיילי הקיסר – הסרדאוקר לתקוף. הוא מנטרל וחוטף את לטו, ומורה למסור אותו לברון על מנת לשחרר את אשתו השבויה בידי בית הארקונן. עם זאת, הוא נותן לפול וג’סיקה לברוח ומחליף את אחת משיניו של לטו בקפסולת גז רעיל, בתקווה שיוכל להרוג את הברון. לאחר מסירת לטו, יואה נהרג מיד באכזריות בידי הברון. במפגש עם הברון, לטו משחרר את גז הרעל הבלתי מזוהה; הברון שורד בקושי על ידי כך שהוא מרחף לתקרת החדר כשהגז הכבד הורג את כל שאר הנוכחים.

כוחות אטריאידיס מותקפים בעוצמה ובמהירות על ידי הצבאות התוקפים, בעוד פול וג’סיקה נתפסים ומוכנים להשתחרר למדבר כדי למות. עם זאת, באמצעות מיומנות מלומדת של בנות גשרית הנקראת “הקול”, פול מצליח לצוות על חייל להסיר את הכיסוי מעל פיה של ג’סיקה, שמכריחה את החייל להרוג את האחרים לפני שהם יתקיפו גם אותו. אחרי שמצאו ערכת הישרדות ואת טבעת החותם של לטו ששלח להם יואה, פול וג’סיקה מעבירים את הלילה באוהל כשאראקיס נשרפת; פול חולם על “מלחמת קודש”, שתשבש את הסדר באימפריה ותתקיים בשמו .

הברון מעביר את הפיקוד על אראקיס לאחיינו האכזרי רבאן “החיה” ומצווה עליו למקסם את ייצור המרקוח על מנת לפצות על ההוצאות האדירות שנגרמו במהלך הכיבוש. עם עלות השחר, פול וג’סיקה נפגשים עם דאנקן ולייט-קיינס, שגונבים את אחד מהאורניתופטרים וטסים לתחנת מחקר ישנה, ​​שם עוקבים אחריהם חיילי הקיסר זמן קצר לאחר מכן.

דאנקן ואנשי הפרמן מקריבים את עצמם כדי לאפשר לאחרים לברוח למרבה זוועתו של פול, ולייט-קיינס עוזבת כדי להודיע ​​לבתים האחרים על בגידתו של הקיסר, אך היא נורית על ידי חיילי הקיסר. פצועה קשה, היא מפתה תולעת חול, שטורפת אותה ואת שוביה. פול וג’סיקה פוגשים את הדררים, ביניהם סטילגאר וגם צ’אני, בחורה שהופיעה שוב ושוב בחלומותיו של פול. פול נראה כחלש בקרב הדררים, חבר השבט ג’מיס מוחה בקול רם נגד קבלתם של השניים ומאתגר את פול לדו-קרב פולחני, שאותו הוא מקבל.

הדררים מזהים את פול וקוראים לו “מוא’דיב” — אדם אשר על פי הנבואה העתיקה ינהיג אותם לחופשי ויסייע להם לכבוש מחדש את אראקיס. פול מבקש לחוס על יריבו; בניגוד לחוקי הדררים, לפיהם על המובס למות. בסופו של דבר, פול הורג את ג’אמיס ומבקש מאמו להישאר אצל הדררים על מנת להשיג את מטרת אביו – להביא שלום לאראקיס.