בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

זיגי עונה 3 פרק 17 לצפייה ישירה

תיאור התוכן

זיגי עונה 3 פרק 17 לצפייה ישירה, זיגי עונה 3 פרק 17 להורדה, זיגי עונה 3 פרק 17 שידור חי, זיגי עונה 3 פרק 17 שידור ישיר, זיגי 3 פרק 17 המלא לצפייה ישירה או להורדה, זיגי 2022 פרק 17 לצפייה ישירה או להורדה, ZIGGY עונה 3 פרק 17 לצפייה ישירה או להורדה – הפרק המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסדרה: זיגי היא סדרת טלוויזיה לנוער, שעלתה לשידור ב-15 בנובמבר 2020 ב-TeenNick לצופי HOT, ב-12 בנובמבר עלה פרק הבכורה עלה לערוץ היוטיוב של HOT. ב-15 בּדצמבר 2020 הסתיימה העונה הראשונה וב-4 בפברואר 2021 עלתה לשידור העונה השנייה, שהסתיימה ב-28 בפברואר 2021. לסדרה עונה שלישית אליה הצטרפו טיילור מלכוב, תקווה גדעון, בר ברימר ואלין גולן. העונה צפויה לעלות ב-10 במרץ 2022. תקציר העלילה: דורי ארזי (אמיתי ארמן) הוא נער בן 17 אשר חולם על קריירה בתור זמר, אך נאלץ להסתיר את פניו וגופו משום שהוא חולה במחלת הוויטיליגו היוצרת כתמים על עורו ומעניקה לו מראה ייחודי הגורם לסובבים סביבו ללעוג ולהציק לו. משפחתו עוברת למושב חדש והוא ואחותו תמוז (שיר זוארץ) מנסים להתאקלם בסביבה החדשה ודורי יוצר ביחד עם נטע (שירה לוי) וסיוון (קווין רובין) את זיגי שבמהלכה הכוכב שר כאשר פניו מכוסות במסיכה. במקביל יש את ניב (עומר חזן) נער שמתחבר אל תמוז ומציק לדורי ואת שיקמה (אנה זק), נערה שחולמת להיות כוכבת ומתקבלת למופע הגדול. עונה 1: משפחת ארזי מגיעה למושב חדש, דורי החולה במחלת הויטילגו מתקשה להשתלב. ותמוז אחותו מצליחה במהירות להתחבר אל מיקי (שירלי לוי) וניב. ניב מתאהב בתמוז למרות שלה יש בן זוג מהמקום הקודם- נדב (יוני מלס) שקנאי לה מאוד. דורי מתחבר אל סיוון ילד אומנה, ונטע. ניב ועילי (שחר גולן) חברו מתעללים בדורי ללא ידיעתה של תמוז. תמוז וניב מנסים להתקבל למופע הגדול, אליו גם שיקמה מנסה להתקבל. דורי, נטע וסיוון מקימים את “זיגי” זמר במסכה שהופך במהירות להיות כוכב גדול. נדב נפרד מתמוז בגלל הקרבה שלה לניב, והיא וניב נהפכים לבני זוג, גם דורי ונטע ושיקמה ועילי נהפכים לבני זוג. בסוף העונה דורי מגלה לתמוז שהוא זיגי. עונה 2: העונה השנייה מתחילה מספר ימים לאחר שדורי גילה לתמוז את האמת. לאחר שתמוז גילתה היא לא סולחת לדורי על ששיקר. סיוון נחטף בידי אזולאי, והוריה של מיקי מתגרשים. ניתאי אח עילי רואה את שקמה עם בן וחושב שהיא בוגדת בו, הוא אומר לעילי והם נפרדים. לאחר שמתגלה שהבן הזה הוא אחיה של שיקמה שעם תסמונת דאון שיקמה ועילי חוזרים ונדיר מתחיל לעבוד בבורגר ראפ. סיוון משתחרר. ניב מנסה להפיל את דורי בכך שמתחזה אליו, לאחר שתמוז מגלה את זה היא נפרדת ממנו. העונה נגמרת בזה שודר חושף בפני כולם שהוא זה זיגי ומגלה שהקהל אוהב אותו ומיקי נחטפת בידי אורי.