בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

האויב שבפנים: ברוכים הבאים לראקון סיטי לצפייה ישירה

תיאור התוכן

האויב שבפנים: ברוכים הבאים לראקון סיטי לצפייה ישירה, האויב שבפנים: ברוכים הבאים לראקון סיטי להורדה, האויב שבפנים: ברוכים הבאים לראקון סיטי תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, האויב שבפנים: ברוכים הבאים לראקון סיטי כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, האויב שבפנים: ברוכים הבאים לראקון סיטי 2021 סרט לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית, האויב שבפנים – ברוכים הבאים לרקון סיטי לצפייה ישירה או להורדה עם כתוביות בעברית / תרגום בעברית, Resident Evil: Welcome to Raccoon City לצפייה ישירה, Resident Evil: Welcome to Raccoon City להורדה, Resident Evil: Welcome to Raccoon City תרגום בעברית מובנה לצפייה ישירה או להורדה, Resident Evil: Welcome to Raccoon City כתוביות בעברית לצפייה ישירה או להורדה, Resident Evil: Welcome to Raccoon City סרט 2021 לצפייה ישירה או להורדה עם תרגום בעברית / כתוביות בעברית – הסרט המלא באיכות FULL HD 1080p ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסרט: האויב שבפנים: ברוכים הבאים לראקון סיטי הוא סרט אימה אמריקאי משנת 2021 שנכתב ובוים על ידי ג’והנס רוברטס ומשמש כאתחול מחדש של סרטי האויב שבפנים, שמבוססים באופן רופף מאוד על סדרת משחקי וידאו באותו שם, בסרט זה מככבים קאיה סקודלריו, רובי אמל, האנה ג’ון-קמן, טום הופר, אוון ג’וגיה, ניל מקדונו ודונאל לוג. לדברי רוברטס הבמאי, זה יהיה סיפור מקור, המתרחש בשנת 1998 ומבוסס על אלמנטים מהמשחק הראשון (האויב שבפנים) והשני (האויב שבפנים 2). עבודת הפיתוח החלה בתחילת 2017, אחרי שיצא “האויב שבפנים: פרק הסיום” בכיכובה של מילה יובוביץ’, כאשר המפיק ג’יימס ואן הביע עניין בפרויקט. מאוחר יותר, יושב ראש חברת ההפקה “קונסטנטין פילם” מרטין מושקוביץ’ אמר כי אתחול מחדש של סדרת הסרטים נמצא בפיתוח. באותו חודש הוכרז כי וואן יפיק את האתחול מחדש עם תסריט מאת גרג רוסו. מאוחר יותר, בדצמבר 2018, רוברטס לוהק כתסריטאי/במאי כשוואן עזב את הפרויקט כדי לביים את האתחול למורטל קומבט. בריאיון אמר רוברטס שהאתחול יהיה “סופר, סופר מפחיד” ונאמן יותר למשחקים. הצילומים החלו ב-17 באוקטובר 2020 בסודברי רבתי, אונטריו, קנדה. Resident Evil מתוכנן לצאת לאקרנים ב-24 בנובמבר 2021 בהפצת Sony Pictures Releasing. תקציר העלילה: הסרט מתרחש בשנת 1998 ויגלה את סודותיה של אחוזת ספנסר וראקון סיטי, תוך שהוא משמש כסיפור מקור למשחק הראשון.