בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

בעלת החלומות פרק 19 לצפייה ישירה

תיאור התוכן

בעלת החלומות פרק 19 לצפייה ישירה, בעלת החלומות פרק 19 להורדה, בעלת החלומות פרק 19 שידור חי, בעלת החלומות פרק 19 שידור ישיר, בעלת החלומות עונה 1 פרק 19 לצפייה ישירה או להורדה – הפרק המלא באיכות FULL HD ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסדרה: “בעלת החלומות” מספרת את סיפורה של נור (אודיה רש) צעירה חסרת כל שמפגש גורלי בינה לבין יהודה ורבורג (דניאל ליטמן), צעיר ועשיר מאד, משנה את חייהם לעד. הוא מספר לה חלום שחלם והדברים שהיא אומרת לו גורמים לו להאמין שהיא היחידה שיכולה לעזור לו לפתור את הטרגדיה המשפחתית שלו ואם הוא יידע מה קרה שם, אולי הסיוטים שלו ייפסקו. יהודה מתאהב בפותרת החלומות הפרטית שלו והיא בכלל לא ידעה שיש לה יכולת כזאת. אבל הקשר ביניהם מסתבך כי לכל הסובבים יש אינטרס להיכנס ביניהם. לנור יש בן זוג (אימרי ביטון) שלא אוהב את הקירבה שלהם, ויש לה אבא מאמץ (חנן סביון) שמנצל את היכולת שלה, ומהצד השני, אחותו של יהודה, שני ורבורג (אליאנה תדהר) ואמא שלו (צופית גרנט) לא מוכנות שסודות מן העבר יסכנו את העתיד שלהם. על הפרק מונחת גם ירושת ענק כאשר מאיר רומנו (יורם טולדנו), אביו החורג של יהודה ובעל חברת מלונות היוקרה ‘רומנו’ חולה ועומד למות, אבל הוא מעכב את הצוואה שלו כי גם הוא חלם חלום והוא רוצה להבין את המשמעות שלו לפני שהוא מוריש את מפעל חייו. העיסוק בחלומות מציף מחדש מלחמת אחים שקרעה את המשפחה לפני שנים ומאיימת לפרק את האימפריה המשפחתית שוב והפעם לתמיד, והמזימות והתככים מאיימים על חיי הזוג ומאלצים אותם לבחור בין המשפחות שמהן הם מגיעים לבין האהבה. משתתפים נוספים: עומר חזן, עומר נודלמן, משה אשכנזי, ליאנה עיון, בר ברימר, רוני קליין מרון, מור סרוסי, שושה גורן ועוד.