בעל מנוי בשירות? אל תאבד גישה לאתר - לחץ כאן!
בכל רגע נתון יכולות ספקיות האינטרנט בכל העולם לחסום לך את הגישה לאתר ולכן ביצוע הפעולה הבאה הכרחי
אם אינך רוצה לאבד גישה לגלישה עתידית באתר. אל תחכה ליום שכתובת האתר תפסיק לעבוד לך ותישאר חסר אונים!

כל שעליך לעשות הוא לשמור את כתובת האימייל הבאה על המחשב, הטלפון או פיסת נייר:


כך במידה ויום אחד כתובת האתר תופיע לך כחסומה או שהאתר פשוט לא יעבוד לך, תוכל לשלוח לנו אימייל לכתובת ששמרת ותקבל מענה אנושי תוך מספר דקות בודדות עם כתובת חדשה שאינה חסומה לגישה לאתר, בנוסף למגוון מדריכים ועצות על איך ניתן לעקוף את החסימה ולהימנע מהפרעות נוספות מן הסוג בעתיד. שים לב: ייתכן ויעברו מספר דקות עד מספר שעות עד שהמענה באימייל יתקבל, וכן יש לבדוק את תיבת הספאם / דואר זבל.

במידה ויש לך מנוי בשירות, פעולה זו היא בגדר חובה אם אינך רוצה להיתקע ללא אפשרות קבלת מענה ותמיכה, התהליך לוקח מספר שניות ויוכל לחסוך לך עוגמת נפש רבה בעתיד! תודה על שיתוף הפעולה, צוות שירות פסק זמן


סגור חלון

אינטר נגד ריאל מדריד שידור ישיר חי לצפייה ישירה

תיאור התוכן

אינטר נגד ריאל מדריד לצפייה ישירה, אינטר נגד ריאל מדריד שידור חי, אינטר נגד ריאל מדריד שידור ישיר, ריאל מדריד נגד אינטר לצפייה ישירה, ריאל מדריד נגד אינטר שידור חי, ריאל מדריד נגד אינטר שידור ישיר, אינטר מילאנו נגד ריאל מדריד שידור ישיר חי לצפייה ישירה באיכות FULL HD ובחינם, שידור בלעדי בשפה האנגלית אך ורק ללקוחות שירות פסק זמן. תקציר המשחק: במרכזו של יום המשחקים השני של מחזור הפתיחה בליגת האלופות יעמוד מחר (רביעי) המשחק של אינטר נגד ריאל מדריד. שתי הקבוצות שמגיעות אחרי התחלת עונה טובה יפגשו בשלב הבתים שנה שנייה ברציפות. בנוסף בבית ד’, שחטאר דונייצק תצא, ללא מנור סולומון שלא ישחק בשל העובדה שהמשחק נופל על יום כיפור, למשחק חוץ נגד אלופת מולדובה, שריף טירספול. אינטר – ריאל מדריד: למה שצפוי להיות הקרב על ראשות בית ד’ תגיע אלופת איטליה לאחר איבוד נקודות ראשון בליגה במחזור האחרון ב-2:2 הקצבי נגד סמפדוריה. היא מדורגת במקום הרביעי ונראה שהצליחה לחפות על המכירות של רומלו לוקאקו ואשרף חכימי כשצירפה במקומם את אדין דז’קו, חואקין קוראה ודנזל דמפריס. מנגד, ריאל מדריד תגיע למשחק מהמקום הראשון בלה ליגה, לאחר ניצחון 2:5 מרשים ביום ראשון מול סלטה ויגו. קארים בנזמה כבש שלושער והוא כבר עומד על חמישה שערים וארבעה בישולים בליגה, אחרי ארבעה מחזורים בלבד. בפן המקצועי, מי שצפוי להיות חסר בשורות הנראזורי הוא סטפנו סנסי שנפצע במשחק האחרון. לאוטרו מרטינז ודז’קו צפויים להוביל את ההתקפה האיטלקית שכבשה לא פחות מתשעה שערי ליגה בשלושת מחזורי הפתיחה. מבחינת הבלאנקוס, בהתקפה, לצד בנזמה צפויים לפתוח אדן הזאר ו- ויניסיוס. בנוסף, בעקבות פציעות של מרסלו ופרלאן מנדי, מי שצפוי לתפוס את עמדת המגן השמאלי הוא מיגל גוטיירס הצעיר. טוני קרוס וגארת’ בייל יחסרו גם הם בשל פציעה. בראיון לתקשורת הספרדית אחרי הניצחון בליגה, סיפר ויניסיוס על השמחה לחזור ולשחק מול הקהל במגרש הביתי וגם דיבר על סגנון המשחק הראוותני שלו: “אני אוהב לשחק כאילו אני משחק בבית, בברזיל. אני אוהב כדורגל שמח, עם העזרה של הקהל, ואני מתכוון להמשיך כך. לשחק כדי שהקהל יהיה מאושר”. כמובן שבתקשורת הספרדית לא פספסו שאלה על קיליאן אמבפה, המועמד להגיע לריאל. ויניסיוס: “הוא שחקן נהדר, אני אוהד שלו. אני בטוח שתהיה לו עונה טובה בפ.ס.ז’. לגבי העתיד, צריך לחכות ולראות”. לגבי עצמו הוסיף: “החלום שלי הוא לשחק הרבה שנים במדריד ולזכות כמה שיותר פעמים בליגת האלופות, בליגה ובגביע”.